اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر کاهش خشم مادران و مشکلات رفتاری کودکان آن‌ها

دوره 2، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 6-20

10.22098/rcap.2023.2282

نرگس آقابابایی؛ سمیه آقامحمدی؛ مصطفی خانزاده


رابطه سنخ های شبانه روزی، توانمندی خود و حس انسجام با اعتیاد به اینترنت در نوجوانان

دوره 2، شماره 3، دی 1402

10.22098/rcap.2024.14239.1040

فاطمه پورآقا رودبرده؛ مینا نظری کویشاهی؛ هانیه وهابی مشهور


مقایسه خودناتوان سازی تحصیلی، درد ذهنی و دوجین کثیف در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 21-33

10.22098/rcap.2023.2303

مهدی حیاتی گرجان؛ نادر حاجلو؛ سیف الله آقاجانی؛ نیلوفر میکائیلی


همسنجی خودپنداره تحصیلی و هیجان تحصیلی دانش‌آموزان خانواده‌های طلاق و منسجم در دوره پساکرونا

دوره 2، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 45-56

10.22098/rcap.2023.2298

رضا شیبانی فر؛ ایمان کریمی؛ سهیل هاشمی؛ رحیم حمیدی پور


پپیش‌بینی اضطراب اجتماعی بر اساس ترومای دوران کودکی با نقش میانجی ناگویی هیجان در نوجوانان

دوره 2، شماره 3، دی 1402

10.22098/rcap.2023.13700.1026

علیرضا زارع داویجانی؛ سولماز دبیری؛ سحر جباری مقدم؛ پروین فخری؛ زینب ملارضا


اثربخشی آموزش الگوهای هیجانی چهره بر کاهش خشم کودکان با اختلال بی‌نظمی خلق اخلالگر

دوره 1، شماره 1، دی 1401، صفحه 54-64

10.22098/rcap.2022.2146

فاطمه غلامی؛ محمدتقی یازرلو؛ سروش اسمعیلی؛ مهدی رضا سرافراز


اثر بخشی آموزش مهارت خود کنترلی مبتنی بر مدرسه بر افزایش مسئولیت پذیری و نشاط اجتماعی دانش آموزان

دوره 2، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 48-37

10.22098/rcap.2023.2407

هادی پردل؛ محمد مهدی مومنی؛ محمد حسین کاظمی پور؛ علیرضا هامون گرد


مقایسه نشخوار خشم و افکار ناکارآمد در دانش آموزان فرزند طلاق با و بدون نشانگان اختلال افسردگی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 دی 1402

10.22098/rcap.2024.13921.1030

ماهره اسکندرلی؛ مریم زهره‌وند؛ معصومه حمصی