آریاپوران، س.، حاجی مرادی، ر.، و موسوی، س. (1399). اثربخشی فیلیالتراپی بر رفتارهای خموده در دانشآموزان دارای اختلالات یادگیری خاص.
پژوهشهای علوم شناختی و رفتاری، 10(1)، 92-75.
https://cbs.ui.ac.ir/article_25674.html
زرگر، ی.، محمدی بهرام آبادی، ر.، و بساک نژاد، س. (1391). بررسی فرایندهای خانواده به عنوان پیشبینیهای مشکلات رفتاری در دانشآموزان پایهی دوم دبیرستانهای شهر یاسوج.
نشریه علمی روانشناسی مدرسه و آموزشگاه،
1(2)، 103-77.
https://jsp.uma.ac.ir/article_43.html
سجادی، م.، و عسکریزاده، ق. (1394). نقش ذهنآگاهی و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در پیشبینی علایم روانشناختی دانشجویان علوم پزشکی.
دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی،
8(5)، 308-301.
https://edcbmj.ir/article-1-872-fa.html
کرد، ب.، و مهدیپور، ح. (1397). رابطه ذهن آگاهی و خودکارآمدی ادراکشده با بهزیستی ذهنی در بین بیماران سرطانی بیمارستانهای شهر تبریز.
مجله علمی و پژوهشی پرستاری ایران، 13(1)، 17-11.
https://ijnr.ir/article-1-2087-fa.html
وصالی م، روشنک.، احدی، ح.، کجباف، م.، و نشاط دوست، ح. (1396 الف). بررسی اثربخشی مداخله آموزشی روانشناختی ذهنآگاهی کودکان بر کاهش اضطراب آزمون کودکان دبستانی ایرانی.
مجله مطالعات ناتوانی، 7(1)، 30-21.
https://jdisabilstud.org/article-1-650-fa.pdf
Cleare, S., Gumley, A., & O'Connor, R. C. (2019). Self‐compassion, self‐forgiveness, suicidal ideation, and self‐harm: A systematic review.
Clinical psychology & psychotherapy, 1(1), 112-20. [Doi:
10.1002/cpp.2372]
Fernández-Abascal, E. G., & Martín-Díaz, M. D. (2021). Longitudinal study on affect, psychological well-being, depression, mental and physical health, prior to and during the COVID-19
pandemic in Spain. Personality and Individual Differences, 172(2), 21-35. [Doi:
10.1016/j.paid.2020.110591]
Matteucci, M. C., Scalone, L., Tomasetto, C., Cavrini, G., & Selleri, P. (2019). Health-related quality of life and psychological wellbeing of children with specific learning disorders and their mothers.
Research in developmental disabilities, 87(2), 43-53. [Doi:
10.1016/j.ridd.2019.02.003]
Opree, S. J., Buijzen, M., & Van Reijmersdal, E. A. (2018). Development and validation of the psychological well-being scale for children (PWB-c).
Societies, 8(1), 18.
[Doi:10.3390/soc8010018]
Rose, S. A., Sheffield, D., & Harling, M. (2018). The integration of the workable range model into a mindfulness-based stress reduction course: a practice-based case study.
Mindfulness, 9(2), 430-440. [Doi:
10.1007/s12671-017-0787-x]
Tatsiopoulou, P., Porfyri, G. N., Bonti, E., & Diakogiannis, I. (2021). Priorities in the Interdisciplinary Approach of Specific Learning Disorders (SLD) in Children with Type I Diabetes Mellitus (T1DM). From Theory to Practice.
Brain Sciences, 11(1), 4, 10. [Doi:
10.3390/brainsci11010004]