آراسته، حمید رضا؛ سبحانی نژاد، مهدی؛ همایی، رضا (1397). وضعیت دانشگاه های شهر تهران در عصر جهانی شدن از دیدگاه دانشجویان. فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، 4 (4)، 47—66.
آریانی، ابراهیم؛ زاهدبابلان، عادل؛ معینی کیا، مهدی؛ خالق خواه، علی (1395). ساخت و اعتبارسنجی آزمون قابلیت پژوهشی و ارزیابی آن در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه های تهران، علامه طباطبایی، شهید بهشتی و محقق اردبیلی،
مجله نامه آموزش عالی، 9(34):11-41.
https://journal.sanjesh.org/article_23691.html
ایزدی، صمد؛ صالحی، ابراهیم؛ قره باغی، محمدمهدی (1389). بررسی میزان رضایتمندی دانشجویان با توجه به معیار نتایج مشتری مدل EFQM (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه مازندران).
فصلنامه آموزش عالی ایران، شماره 30: 27-58.
https://www.sid.ir/paper/135911/fa
تیموری آسفیچی، عباس (1390). تحقیق و پژوهش در ایران، فصل شما (مجله اینترنتی علوم اجتماعی). سال پنجم، شماره 16: 16-18.
ثناگو، اکرم؛ یوسفیپور، محدثه؛ جویباری، لیلا مهستی (1391). ترجمان دانش و کاربردی کردن تحقیقات، راهکاری جهت افزایش عملکرد پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی. مجلهی تحقیقات کیفی در علوم سلامت، دورهی 1، شمارهی 1(69- 59).
حاتمیفر، خدیجه؛ کاکوجویباری، علی اصغر؛ سرمدی، محمدرضا (1392) مطالعه رضایتمندی دانشجویان از ارائه خدمات دانشجویی در دانشگاه پیام نور. فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، شماره 70: 117-139.
حیاتی، داوود، عگبهی، عبدالحسین، حسینی آهنگری، سیدعابدین، ابرقویی، محسن (1391). بررسی رابطه ابعاد کیفیت تجارب یادگیری و احساس خودکارآمدی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی،
فصلنامه توسعه آموزش جندی شاپور،3(4): 18-29.
https://www.sid.ir/paper/228684/fa
خالق خواه، علی؛ آریانی قیزقاپان، ابراهیم (1400). تاثیر تدریس مبتنی بر ابزارهای آموزشی هنری بر تحلیل رفتگی تحصیلی دانش آموزان. مجله مطالعات روانشناسی تربیتی18(44): 30-50.
https://jeps.usb.ac.ir/article_6636.html
خزائی، طاهره؛ توکلی، محمدرضا؛ جابری درمیان، ماندانا؛ یعقوبی پور، میترا (1394). فرسودگی تحصیلی و ارتباط آن با سلامت روان در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند. دو فصلنامه آموزش پزشکی، 3(2): 46-51.
دادور، سمانه (1393).
رابطه بین اهمال کاری تحصیلی و فرسودگی تحصیلی با دستاورد آموزشی در میان دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه الزهراء تهران.
https://elmnet.ir/Article/10736955-93215/
ساویز، مرضیه (1391).
بررسی رابطه بین کمال گرایی، فرسودگی تحصیلی، کیفیت تجارب یادگیری و پیشرفت تحصیلی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه یزد.
https://elmnet.ir/Article/10524124-13525/
شایان جهرمی، شاپور امین؛ جمال زاده، محمد؛ سورغالی، اعظم (1392). ارزیابی و اولویت بندی کیفیت آموزشی از نظر اعضای هیأت عملی دانشگاه شیراز با استفاده از ابزار شش سیگما و رویکرد حل مسأله.
فصلنامه رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 4(2): 65-82.
https://jedu.marvdasht.iau.ir/article_177.html
شریفی فرد، فاطمه؛ نوروزی، کیان؛ حسینی، محمدعلی؛ آسایش، حمید؛ نوروزی، مهدی (1393). عوامل مرتبط با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان پرستاری و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم.
فصلنامه آموزش پرستاری، 3 (3): 59-68.
https://civilica.com/doc/1357097/
عنبری، زهره؛ جدیدی، رحمتاله (1392). مقایسهی دیدگاه دانشجویان محقق و غیر محقق در مورد موانع انجام فعّالیتهای پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی اراک، و ارائهی استراتژیهای مناسب در مدیریت تحقیقات دانشجویی. مجلهی ایرانی آموزش در علوم پزشکی، دورهی13، شمارهی 5(412- 399).
https://www.sid.ir/paper/59406/fa
فعلی، سعید؛ بیگلری، نگین؛ پزشکی راد، غلامرضا (1390). رضایت مندی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس از کیفیت خدمات آموزشی ارایه شده به آنها با استفاده از مدل کیفیت خدمات سرکوال.
مجله تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران، 42(2): 199-207.
https://ijaedr.ut.ac.ir/article_23696.html
فلسفی نژاد، محمدرضا؛ عزیزی ابرقوئی، محسن؛ ابراهیمی قوام آبادی، صغری؛ درتاج، فریبرز (1394). تدوین مدل علی فرسودگی تحصیلی با توجه به نقش واسطه ای خودکارآمدی در دانشجویان دوره کارشناسی.
فصلنامه فرهنگ مشاوره و روان درمانی، 6(24): 1-27..
https://qccpc.atu.ac.ir/article_4419.html
کاظمی، یحیی؛ روشن، علیقلی؛ بنی اسدی، ندا (1390). عوامل مؤثّر بر افزایش فعّالیتهای پژوهشی اعضای هیئت علمی (مطالعهی موردی: دانشگاه سیستان و بلوچستان و شهید باهنر کرمان). فصلنامهی آموزش عالی ایران، سال 3، شمارهی 3(86- 65).
https://ensani.ir/fa/article/519278/
کریمیان، زهرا؛ صباغیان، زهرا؛ صدقپور، بهرام صالح (1390). بررسی موانع و چالشهای پژوهش و تولید علم در دانشگاههای علوم پزشکی. دو فصلنامهی انجمن آموزش عالی ایران، 3(4): 36-63.
میرفخرالدینی، سیدحیدر؛ اولیا، محمدصالح؛ جمالی، رضا (1390). مهندسی مجدد مدیریت کیفیت در موسسات آموزش عالی (مطالعه موردی: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد).
فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، 3(53): 131-157.
https://www.sid.ir/paper/67904/fa
نصیری، فخرالسادات؛ قنبری، سیروس؛ اردلان، محمدرضا؛ کریمی، ایمان (1394). تأثیر کیفیت آموزش و خدمات آن بر تحلیل رفتگی آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی.
فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، 21(3): 71-95.
https://journal.irphe.ac.ir/article_702878.html
Aboagye, E., Yawson, J. A., & Appiah, K. N.(2021). COVID-19 and E-learning: The challenges of students in tertiary institutions.
Social Education Research, 1-8.
[Doi:10.37256/ser.212021422]
Adie, J., & Wakefield, C. (2011). Perceptions of the teaching environment, engagement and burnout among University students on a sports-related degree programme in the UK. Journal of Hospitality, Leisure,
Sport and Tourism Education, 10(2), 74-84.
[Doi:10.3794/johlste.102.326]
Bard C., Bieschke, K. J., Herbert, G.T. & Eberz, A. B. (2020). Predicting research interest among rehabilitation counseling students and faculty.
Rehabil Couns Bull, 44: 48-55.
[Doi:10.1177/003435520004400107]
Galan, F., Sanmartin, A., Polo, J., & Giner, L. (2019). Burnout risk in medical students in Spain model in educational settings. Personality and Individual Differences, 50: 274-278.
[Doi:0.1007/s00420-011-0623-x]
Karydis, A., Komboli, M., & Panis, V. (2021). Expectations’ and perceptions of Greek patient’s regardingthequality of dental health care.
Journal of For Quality in HealthCare, 13, 409-416.
[Doi:10.1093/intqhc/13.5.409]
Parasuraman, A., Zeithaml, V. A., & Malhotra, A. (2005). E-S-QUAL: A Multiple-Item Scale for Assessing Electronic Service Quality.
Journal of Service Research, 7(4), 1—21.
[Doi:10.1177/1094670504271156]
Salmela- Aro, K., Savolainen, H., Holopainen, L. (2021). Depressive symptoms and school burnout during adolescence,
Journal of Yoyth and Adolescence, 6(1), 34-45.
[Doi:10.1007/s10964-008-9334-3]
Santen, S. A., Holt, D. B., Kemp, J. D., & Hemphill, R. R. (2010). Burnout in medical students: Examining the prevalence and associated factors.
Southern Medical Journal, 103, 758-763.
[Doi:10.1097/SMJ.0b013e3181e6d6d4]
Schaufeli, W.B., Martinez, M.I., Pinto, A.M., Salanova, M., & Bakker, A.B. (2012). Burnout and engagement in university students- a cross national study, MBI-SS.
Journal Of CrossCultural Psychology, 33 (5): 464-481.
https://www.isonderhouden.nl/doc/pdf/arnoldbakker/articles/articles_arnold_bakker_78.pdf
Siemens D. R., Punnen, S., Wong, J. & Kanji, N. (2021). A surveyon the attitudes towards research in medical school. Journal BMC Medical Education, 10: 1- 4.
[Doi:10.1186/1472-6920-10-4]
Sumathipala, A., Siribaddana, S. & Patel, V. (2019). Underrepresentation of developing countries in research literature: Ethical issues arising from a survey of five leading medicaljournal.
Journal of BMC Medical Ethics, 5(5): 1-6.
[Doi; 10.1186/1472-6939-5-5]
Toppinen_Tanner, S., Ojaarvi, A., Vaananen, A., Kalimo, R., Jappinen, P. (2015). Burnout as a predictor of medically certified sickleave absences and their diagnosed causes,
Behavioral Medicine, 31,18-27.
[Doi:10.3200/BMED.31.1.18-32]
Westo, R., Gor, P.A.(2006). A brief guide to structural equation modelling.
The counseling psychologist, 34 (5): 719-751.
[Doi:10.1177/0011000006286345]