آفتاب، رؤیا؛ شمس, امیر (1399). ارتباط خودشناسی انسجامی و تابآوری با اضطراب ابتلا به کووید-19: نقش واسطهای عدم تحمل بلاتکلیفی، نگرانی و فعالیت بدنی. مطالعات روانشناسی ورزش، 9(32)، 201-226.
اثنی عشری، شکوه؛ محمدخانی، شهرام؛ حسنآبادی، حمیدرضا (1396). مدل شناختی اضطراب در بیماران مبتلا به سرطان: نقش متغیرهای شناختی و فراشناختی. فصلنامه علمی – پژوهشی روانشناسی سلامت، 6(21)، 66-85.
ارجمند، نورا؛ کاظمیان مقدم، کبری ( ۱۳۹۸) بررسی رابطه میان جو عاطفی خانواده و ادراک از محیط مدرسه با اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر اهواز. فصلنامه علمی- پژوهشی خانواده و پژوهش، ۱۶(۴)، ۱۵۹-۱۴۳.
بارانی، حمید؛ درخشان، معراج؛ اناری نژاد، عباس؛ جوانمرد، علی (1398). جو عاطفی خانواده و بیصداقتی تحصیلی: نقش واسطهای خود پنداشت تحصیلی. روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)، 16(61 )، 97-108.
بیگلر مزلقانی، پرستو، غلامی فشارکی، محمد (1399). نقش واسطهای حمایت اجتماعی در رابطه بین جو عاطفی خانواده و اضطراب اجتماعی نوجوانان. نوید نو، 23(73), 35-46.
حسینی، سیده فاطمه (1393). بررسی رابطه جو عاطفی خانواده با سلامت عمومی در نوجوانان دختر، اولین همایش ملی در پرستاری، روانشناسی، ارتقای سلامت و محیط زیست سالم، همدان.
حقیقی، جمال؛ شکرکن، حسین؛ موسوی شوشتری، مژگان. (1381). بررسی رابطه جو عاطفی خانواده با سازگاری دانشآموزان دختر پایه سوم مدارس راهنمایی اهواز. مجله دستآوردهای روانشناختی، 9(2), 79-108.
[Doi:10.22055/psy.2002.16482]
خدابخش پیرکلائی، روشنک (1401). بررسی نقش واسطهای وسواس و عدم تحمل بلاتکلیفی در پیشبینی اضطراب کرونا بر اساس باورهای فراشناختی افراد در شیوع ویروس کووید -19. فصلنامه پژوهشهای نوین روانشناختی، 17(65)، 31-41.
دانیالی، مریم؛ اسکندری، الهام (1400). پیشبینی اضطراب ویروس کرونا بر اساس تابآوری، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و سایبرکندریا. تازههای علوم شناختی، ۲۳(۴)، ۷۱-۶۱.
دلیرنقابی، مبین (1400). بررسی پیامدهای روانشناختی ویروس کووید 91 و ارتباط آن با جو عاطفی خانواده در معلمین مدارس استثنایی استان خراسان رضوی، پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور فردوس.
رحمانی، پریسا؛ محب، نعیمه (1390). بررسی شیوههای فرزند پروری و جو عاطفی خانواده کودکان مبتلا به اضطراب فراگیر و کودکان فاقد اضطراب. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، 4(13)، 67-77.
شعبانی، یلدا (۱۴۰۰). تعیین نقش تابآوری و حمایت اجتماعی خانواده در پیشبینی اضطراب کرونا در پرستاران. ماهنامه دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی، ۴(۳۹)، ۲۲۸-۲۳۵.
شهیاد، شیما؛ محمدی، محمدتقی (1399). آثار روانشناختی گسترش بیماری کووید-۱۹ بر وضیعت سلامت روان افراد جامعه: مطالعه مروری. مجله طب نظامی، ۲۲ (۲)، ۱۹۲-۱۸۴.
[Doi:10.30491/JMM.22.2.184]
صادق زاده، مرضیه؛ شاملی، لیلا؛ خرمایی، فرهاد (1398). صبر مادر و پرخاشگری کودک: نقش میانجی استرس والدگری. مجله مطالعات آموزش و یادگیری، 11(1)، 92-107.
علی پور، احمد؛ قدمی، ابوالفضل؛ علیپور، زهرا؛ عبداله زاده، حسن (1398). اعتبار یابی مقدماتی مقیاس اضطراب بیماری کرونا (CDAS) در نمونه ایرانی. فصلنامه علمی- پژوهشی روانشناسی سلامت، 8(32)، 175-163.
علیاکبری، مائده؛ حسین ثابت، فریده (1399). رابطه تحمل بلاتکلیفی و تحمل پریشانی: میانجیگری جو عاطفی خانواده. اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید - ۱۹، تهران.
علیزاده فرد، سوسن؛ علیپور، احمد (۱۳۹۹) الگوی تحلیل مسیر پیشبینی کرونافوبیا بر اساس عدم تحمل بلاتکلیفی و اضطراب سلامتی. فصلنامه پژوهش در سلامت روانشناختی، ۱۴(۱)، ۲۷-۱۶.
علیزاده، اصغر؛ حسنزاده، لیلا؛ محمود علیلو، مجید؛ پورشریفی، حمید (1393). پیشبینی نگرانی بر اساس سیستمهای فعالساز و بازداری رفتاری، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و عدم تحمل بلاتکلیفی در دانشجویان. فصلنامه روانشناسی شناختی، ۲(۳)، ۱۱-۱.
کاظم پور، اسماعیل؛ باباپور واجاری، مریم؛ عصایی، سیده معصومه (1393). تأثیر آموزش اندیشه ورزی بر مهارتهای فراشناخت حالتی دانش-آموزان.
رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 5(20)، 129-152.
[Doi:20.1001.1.20086369.1393.5.20.7.2]
کاظمی رضایی، علی؛ سعیدپور، صابر؛ صمیمی، زبیر؛ پارویی، مهدی؛ افزون، جواد (1396). مقایسه عدم تحمل بلاتکلیفی و ظرفیت حافظه کوتاهمدت در افراد مبتلابه وسواس فکری - عملی و افراد بهنجار. فصلنامه روانشناسی شناختی، ۵ (۳)، ۷۰-۶۱.
[Doi: 20 20.1001.1.234557780.1396.5.3.2.0]
نوری مقدم، ثنا؛ آشیانی، حسین (1399). بررسی رابطه تحمل بلاتکلیفی و انعطافپذیری شناختی با اضطراب بیماری کرونا در دانشجویان دانشگاههای منطقه 8 کشور. هفتمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم تربیتی، روانشناسی و مشاوره ایران.
وارث وزیریان، سمانه؛ شریفی، اصغر؛ چناری، علیرضا (1399). ارائه مدل ساختاری دلبستگی به مدرسه بر اساس باورهای فراشناخت، تحمل بلاتکلیفی، سلامت جو عاطفی خانواده و نگرش به استفاده از شبکههای مجازی در شرایط پاندمی کرونا ویروس.
سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت، ۴ (۲)، ۱۰۰-۸۹.
http://islamiclifej.com/article-1-597-fa.html
Aftab, R., Shams, A. (2019). Relationship Between Integrated Self-Knowledge and Resilience with Anxiety of Being Infected by COVID-19: The Mediating Role of Intolerance of Ambiguity, Worry, and Physical Activity.
Sports Psychology Studies, 9(32), 201-226
(in persian)
[Doi:20.1001.1.23452978.1399.9.32.11.1]
Ali Akbari, M., Hossein Thabit, F. (2019). The relationship between uncertainty tolerance and distress tolerance: mediation of family emotional climate. The first national congress of universities and covid-19, Tehran. (in persian).
Alipour, A., Ghadami, A., Alipour, A., Abdollahzadeh, H. (2018). Preliminary validation of the Corona Disease Anxiety Scale (CDAS) in the Iranian sample. Scientific-Research Quarterly of Health Psychology, 8(32), 175-163. (in persian).
[Doi:10.30473/hpj.2020.52023.4756]
Alizadeh Fard, S., Alipour, A. (2020). The Path analysis model in prediction of corona phobia based on intolerance of uncertainty and health anxiety. Psychological Health Research Quarterly, 14(1), 16-27
. (in persian).
[Doi:10.52547/rph.14.1.16]
Alizadeh, A., Hasanzadeh, L., Mahmood Aliloo, M., Poursharifi, Hamid (2014). Predict of worry based on behavioral activation and inhibition systems(BAS/BIS), cognitive emotion regulation and intolerance of uncertainty in students. Cognitive Psychology Quarterly, 2(3), 1-11
. (in persian).
[Doi:20.1001.1.23455780.1393.2.3.1.8]
Al-Rabiaah, A. Temsah, M.H. Al-Eyadhy, A.A. Hasan, G.M. Al-Zamil, F. Al-Subaie, S. et al. (2020). Middle East respiratory syndrome-corona virus (MERS-CoV) associated stress among medical students at a university teaching hospital in Saudi Arabia. Journal of Infection and Public Health, 13(5), 687-691. [Doi:10.1016/j.jiph.2020.01.005]
Arjmand, N., Kazemian Moghadam, K. (2020) Examining the Relationship between Family Emotional Atmosphere, Adolescents' Perceptions of Classroom Activities, and Academic Engagement among Female High School Students in Ahwaz. Quarterly Journal Family Research, 16(4), 143-159. (in persian)
[Doi:20.1001.1.26766728.1398.16.4.8.9]
Asnaani, A. Tyler, J. McCann, J. Brown, L. & Zang, Y. (2020). Anxiety sensitivity and emotion regulation as mechanisms of successful CBT outcome for anxiety-related disorders in a naturalistic treatment setting. Journal of affective disorders, 267, 86-95. [Doi:10.1016/j.jad.2020.01.160]
Atenas, J. Havemann, L. Nascimbeni, F. Villar-Onrubia, D. & Orlic, D. (2019). Fostering openness in education: Considerations for sustainable policy-making. Open Praxis, 11(2), 167–183.
[Doi:10.5944/openpraxis.11.2.947]
Bajema, K. L., Oster, A. M., McGovern, O. L., Lindstrom, S., Stenger, M. R., Anderson, T. C., ... & Yousaf, A. (2020). Persons evaluated for 2019 novel coronavirus—United States, January 2020. Morbidity and mortality weekly report, 69(6), 166. [Doi:10.15585/mmwr.mm6906e1]
Barani, H., Derakhshan, M., Anari Nejad, A., Javanmard, A. (2018). The Family Emotional Atmosphere and Academic Dishonesty: The Mediating Role of Self-Concept. Developmental Psychology: Iranian Psychologists, 16(61), 97-108 (in persian).
https://jip.stb.iau.ir/article_668722.html
Beheshti, N., Zemestani, M., Rezaei, F. (2018). Comparing The Effectiveness of Cognitive Behavioral Therapy Focused on Intolerance of Uncertainty and Pharmacotherapy on Worry, Intolerance of Uncertainty, and Cognitive Avoidance in Patients With Generalized Anxiety Disorder. Iranian Journal of Psychiatry and Clinical Psychology, 24(3), 240-255
. (in persian).
[Doi:10.32598/ijpcp.24.3.240]
Bigler Mazalghani, P., Gholami Pushharaki, M. (2019). Mediating Role of Parental Social Support in the Relationship between Family Affection and Social Anxiety. Navid No, 23(73), 35-46. (in persian).
[Doi:10.22038/NNJ.2020.45340.1193]
Bottesi, G. Ghisi, M. Carraro, E. Barclay, N. Payne, R. & Freeston, M.H. (2016). Revising the Intolerance of Uncertainty Model of Generalized Anxiety Disorder: Evidence from UK and Italian Undergraduate Samples. Frontiers in Psychology, 7: 1723.
[Doi:10.3389/fpsyg.2016.01723]
Britton, G. I., Neale, S. E., & Davey, G. C. (2019). The effect of worrying on intolerance of uncertainty and positive and negative beliefs about worry. Journal of behavior therapy and experimental psychiatry, 62, 65-71. [Doi:10.1016/j.jbtep.2018.09.002]
Brooks, S. K. Webster, R. K. Smith, L. E. Woodland, L. Wessely, S. Greenberg, N. & Rubin, G. J. (2020). The psychological impact of quarantine and how to reduce it: rapid review of the evidence. The lancet, 395(10227), 912-920. [Doi:10.1016/S0140-6736(20)30460-8]
Brown, C., Tollefson, N., Dunn, W., Cromwell, R., & Filion, D. (2002). The adult sensory profile: Measuring patterns of sensory processing.
The American Journal of Occupational Therapy,
55(1), 75-82.
[Doi:10.5014/ajot.55.1.75]
Chen, S. Yao, N. & Qian, M. (2018). The influence of uncertainty and intolerance of uncertainty on anxiety. Journal of Behavior Therapy and Experimental Psychiatry, 61, 60-65. [Doi:10.1016/j.jbtep.2018.06.005]
Chun, H., & Dickson, G. (2011). A psychoecological model of academic performance among Hispanic adolescents.
Journal of youth and adolescence,
40, 1581-1594.
[Doi:10.1007/s10964-011-9640-z]
Cure, E. & Cure, MC. (2020). Angiotensinconverting enzyme inhibitors and angiotensin receptor blockers may be harmful in patients with diabetes during COVID-19 pandemic. Diabetes & Metabolic Syndrome. Clinical Research & Review, 14(4), 349-50.
[Doi:10.1016/j.dsx.2020.04.019]
Daniali, M., Eskandari, E. (2022). Predicting coronavirus anxiety based on resilience, cognitive emotion regulation strategies, and cyberchondria. Advances in Cognitive Sciences, 23(4), 61-71. (in persian).
[Doi:10.30514/icss.23.4.61].
Dar, K. A., Iqbal, N., & Mushtaq, A. (2017). Intolerance of uncertainty, depression, and anxiety: Examining the indirect and moderating effects of worry.
Asian journal of psychiatry,
29, 129-133.
[Doi:10.1016/j.ajp.2017.04.017]
Daryadel, J., Sharifi, N, Heidarirad, H., Nabidost, A. (2018). Comparison of self-efficacy beliefs, emotion regulation strategies and tolerance of ambiguity in male and female students with test anxiety.
Rooyesh, 7(1), 179-179.. (in persian).
{Doi:20.1001.1.2383353.1397.7.1.3.2]
Deci, E. L. & Ryan, R. M. (2008). Facilitating optimal motivation and psychological well-being across life’s domains. Canadian Psychology, 49(1), 14-23.
[Doi:10.1037/0708-5591.49.1.14]
Delirnaqabi, M. (2021). Investigating the psychological consequences of the Covid-1991 virus and its relationship with the emotional atmosphere of the family in the teachers of special schools in Razavi Khorasan Province, Master's thesis of Payam Noor Firdous University. (in persian).
Dugas, M. J. Gosselin, P. &Ladouceur, R. (2001). Intolerance of uncertainty and worry investigating specificity in a nonclinical sample. Cognitive Therapy and Research, 25, 551-558.
[Doi:10.1023/A:1005553414688]
Esnaashari, SH., Mohammad Khani, SH., Hassanabadi, H. (2016). cognitive model of anxiety in cancer patients: The role of cognitive and metacognitive components. Scientific-Research Quarterly of Health Psychology, 6(21), 66-85. (in persian) [Doi:20.1001.1.23221283.1396.6.21.5.7]
Fardin, M.A. (2020). COVID-19 and anxiety: A review of psychological impacts of infectious disease outbreaks. Archives of Clinical Infectious Diseases, 15(COVID-19), e102779. [Doi:10.5812/archcid.102779 ]
Furnham, A., & Marks, J. (2013). Tolerance of ambiguity: A review of the recent literature. Psychology, 4(09), 717-728. [Doi:10.4236/psych.2013.49102]
Guan, W. J. Ni ZY-y, Hu Y, Liang WH, Ou CQ, He JX, et al. (2020). Clinical characteristics of coronavirus disease 2019 in China. N Engl J Med, 382(18), 1708-1720. [Doi:10.1056/NEJMoa2002032]
Haghighi, J., Shukarkan, H., Mousavi Shushatri, M. (2000). A Study of the Parent-Child Relationships and the Individual and Social Adjustment of the Nineth Grade Girl Students at Ahvaz Schools. Journal of Psychological Achievements, 9(2), 79-108. (in persian). [Doi:10.22055/psy.2002.16482]
Hancock, K.M. Swain, J. Hainsworth, C.J. Dixon, A.L. Koo, S. & Munro, K. (2018). Acceptance and commitment therapy versus cognitive behavior therapy for children with anxiety: Outcomes of a randomized controlled trial. Journal of Clinical Child & Adolescent Psychology, 47(2), 296-311. [Doi:10.1080/15374416.2015.1110822]
Hirsch, C. R., & Mathews, A. (2012). A cognitive model of pathological worry.
Behaviour research and therapy,
50(10), 636-646.
[Doi:10.1016/j.brat.2012.06.007]
Hollocks, M.J. Lerh, J.W. Magiati, I. Meiser-Stedman, R. & Brugha, T.S. (2019). Anxiety and depression in adults with autism spectrum disorder: A systematic review and meta-analysis. Psychological Medicine, 49(4), 559-572. [Doi:10.1017/S0033291718002283]
Hosseini, S.F. (2013). Investigating the relationship between the emotional atmosphere of the family and general health in adolescent girls, the first national conference on nursing, psychology, health promotion and healthy environment, Hamadan. (in persian).
https://civilica.com/doc/306556/
Huang, C. Wang, Y. Li, X. Ren, L. Zhao, J. Hu, Y. ... & Cao, B. (2020). Clinical features of patients infected with 2019 novel coronavirus in Wuhan, China. The lancet, 395(10223), 497-506. [Doi:10.1016/S0140-6736(20)30183-5]
Jensen, D., Kind, A. J., Morrison, A. S., & Heimberg, R. G. (2014). Intolerance of uncertainty and immediate decision-making in high-risk situations.
Journal of Experimental Psychopathology,
5(2), 178-190.
[Doi:10.5127/jep.035113]
Jiao, W. Y. Wang, L. N. Liu, J. Fang, S. F. Jiao, F. Y. Pettoello-Mantovani, M. & Somekh, E. (2020). Behavioral and emotional disorders in children during the COVID-19 epidemic. The journal of Pediatrics, 221, 264-266. {Doi:10.1016/j.jpeds.2020.03.013].
kazemi rezae, A., Saeedpoor, S., Samimi, Z., Parooi, M., Afzoon, J. (2017). Comparison of intolerance of uncertainty and short-term memory capacity in people with obsessive-compulsive disorder and normal people. Journal of Cognitive Psychology, 5(3), 61-70. (in persian). [Doi:20.1001.1.234557780.1396.5.3.2.0]
Kazempour, E., Babapour Vajari, M., Asaei, S,M. (2013). The impact of Reflective Thinking Education on Students’ Metacognitive Skills. Bimonthly Journal of New Approaches in Educational Administration, 5(20), 129-152. (in persian).
[Doi:20.1001.1.20086369.1393.5.20.7.2]
Khodabakhsh Pirkalai, R. (2022). Investigating the Mediating Role of Obsession and Ambiguity Intolerance in Predicting Coronary Anxiety Based on Metacognitive Beliefs in the Prevalence of Covid-19 Virus. New Psychological Research Quarterly, 17(65), 31-41. (in persian).
[Doi:20.1001.1.27173852.1401.17.65.5.3]
Liang, L. Ren, H. Cao, R. Hu, Y. Qin, Z. Li, CH. & Mei, S.(2020). The Effect of COVID-19 on Youth Mental Health. Journal Psychiatric Quarterly, 91, 841- 852. [Doi:10.1007/s11126-020-09744-3]
Liu, C. Y., Yang, Y. Z., Zhang, X. M., Xu, X., Dou, Q. L., Zhang, W. W., & Cheng, A. S. (2020). The prevalence and influencing factors in anxiety in medical workers fighting COVID-19 in China: a cross-sectional survey.
Epidemiology & Infection,
148..
[Doi:10.1007/s11126-020-09744-3]
Mahoney, A.0 E. & McEvoy, P. M. (2012). A transdiagnostic examination of intolerance of uncertainty across anxiety and depressive disorders. Cognitive Behaviour Therapy, 41(3), 212-222.
[Doi:10.1080/16506073.2011.622130]
Nolen-Hoeksema, S. & Aldao, A. (2011). Gender and age differences in emotion regulation strategies and their relationship to depressive symptoms. Personality and Individual Differences, 51(6), 704-708.
[Doi:10.1016/j.paid.2011.06.012]
Noori Moghadam, S., Ashiani, H. (2019). Investigating the relationship between uncertainty tolerance and cognitive flexibility with anxiety of corona disease in university students of 8 regions of the country. The 7th national conference of modern studies and research in the field of educational sciences, psychology and counseling in Iran. (in persian).
https://civilica.com/doc/1140813/
Pérez-Fuentes, M. D. C., Molero Jurado, M. D. M., Oropesa Ruiz, N. F., Martos Martínez, Á., Simón Márquez, M. D. M., Herrera-Peco, I., & Gázquez Linares, J. J. (2020). Questionnaire on Perception of Threat from COVID-19. Journal of Clinical Medicine, 9(4), 1196.
Pérez-Fuentes, M. D. C., Molero Jurado, M. D. M., Oropesa Ruiz, N. F., Martos Martínez, Á., Simón Márquez, M. D. M., Herrera-Peco, I., & Gázquez Linares, J. J. (2020). Questionnaire on Perception of Threat from COVID-19.
Journal of Clinical Medicine,
9(4), 1196.
[Doi:10.3390/jcm9041196]
Power, E. Hughes, S. Cotter, D. & Cannon, M. (2020). Youth mental health in the time of COVID-19. Irish Journal of Psychological Medicine, 37(4), 101- 112.
[Doi:10.1017/ipm.2020.84]
Qiu, J. Shen, B. Zhao, M. Wang, Z. Xie, B. & Xu, Y. (2020). A nationwide survey of psychological distress among Chinese people in the COVID-19 epidemic: implications and policy recommendations. General psychiatry, 33(2), e100213. [Doi:0.1136/gpsych-2020-100213]
Rahmani, P., mohebb, N. (2018). A comparison of child rearing method and affective climate of a family a child suffering from free floating anxiety and those without anxiety. Education and Evaluation (Educational Sciences), 4(13), 67-77(in persian)..
https://journals.iau.ir/article_521685.html
Reblin, M., & Uchino, B. N. (2008). Social and emotional support and its implication for health. Current opinion in psychiatry, 21(2), 201. 205. [Doi:10.1097/YCO.0b013e3282f3ad89]
Roy, D. Tripathy, S. Kar, SK. Sharma, N. Verma, SK, Kaushal, V. (2020). Study of knowledge, attitude, anxiety & perceived mental healthcare need in Indian population during COVID-19 pandemic. Asian J Psychiatr, 51(2), 1-7. [Doi:10.1016/j.ajp.2020.102083]
Sadegh Zadeh, M., Shameli, L., Khormaee, F. (2019). Mother Patience and Child Aggression: The Mediating Role of Parenting Stress. Studies in Learning & Instruction, 11(1), 92-107. (in persian).
[Doi:10.22099/JSLI.2019.5338]
Shahyad, SH., Mohammadi, M,T. (2020). Psychological Impacts of Covid-19 Outbreak on Mental Health Status of Society Individuals: A Narrative Review. Journal of Military Medicine, 22 (2), 184-192. (in persian). 10.30491/JMM.22.2.184
Trofholz, A. C. Tate, A. D. Miner, M. H. & Berge, J. M. (2017). Associations between TV viewing at family meals and the emotional atmosphere of the meal, meal healthfulness, child dietary intake, and child weight status. Appetite, 108, 361-366. Wentzel, K. R. Battle, A. Russell, S. L. & Looney, L. B. (2010). Social supports from teachers and peers as predictors of academic and social motivation. Contemporary educational psychology, 35(3), 193-202.
[Doi:10.1016/j.appet.2016.10.018]
Vares Vazirian, S., Sharifi, A., Chenari, A. (2020). Presenting a Structural Model of School Attachment based on Metacognitive Beliefs, Tolerance of Ambiguity, Family Emotional Atmosphere Health and Attitude to Using Virtual Networks in Coronavirus Pandemic Conditions. Islamic Life Style, 4 (2), 89-100. (in persian).
http://islamiclifej.com/article-1-597-fa.html
Wang, G. Zhang, Y. Zhao, J. Zhang, J. & Jiang, F. (2020). Mitigate the effects of home confinement on children during the COVID-19 outbreak. The Lancet, 395(10228), 945-947.
[Doi:10.1016/S0140-6736(20)30547-X]
Wu, Z. & McGoogan, J. M. (2020). Characteristics of and important lessons from the coronavirus disease 2019 (COVID-19) outbreak in China: summary of a report of 72 314 cases from the Chinese Center for Disease Control and Prevention. jama, 323(13), 1239-1242.
[Doi:10.1001/jama.2020.2648]
Xu, H., Hou, Z. J., Tracey, T. J., & Zhang, X. (2016). Variations of career decision ambiguity tolerance between China and the United States and between high school and college.
Journal of Vocational Behavior,
93, 120-128.
[Doi:10.1016/j.jvb.2016.01.007]
Zangrillo, A., Beretta, L., Silvani, P., Colombo, S., Scandroglio, A. M., Dell'Acqua, A., ... & Tresoldi, M. et al (2020). Fast reshaping of intensive care unit facilities in a large metropolitan hospital in Milan, Italy: facing the COVID-19 pandemic emergency.
Critical care and resuscitation,
22(2), 91-94.
https://ccr.cicm.org.au/journal-editions/articles/1326