نمایه نویسندگان

آ

  • آخوندی، آتوسا اثربخشی ذهن آگاهی ویژه کودکان بر بهزیستی روانشناختی و شفقت نسبت به خود در کودکان دارای ناتوانی‏های یادگیری ویژه [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 19-6]
  • آقابابایی، نرگس اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر کاهش خشم مادران و مشکلات رفتاری کودکان آن‌ها [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 6-20]
  • آقاجانی، سیف الله مقایسه خودناتوان سازی تحصیلی، درد ذهنی و دوجین کثیف در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 21-33]
  • آقامحمدی، سمیه اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر کاهش خشم مادران و مشکلات رفتاری کودکان آن‌ها [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 6-20]

ا

  • ابوالقاسمی، عباس اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر اینترنت بر علائم کودکان دختر دارای نشانه‌های اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 31-20]
  • اسمعیلی، سروش اثربخشی آموزش الگوهای هیجانی چهره بر کاهش خشم کودکان با اختلال بی‌نظمی خلق اخلالگر [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 54-64]
  • اقارب پرست، زینب بررسی نقش میانجی‌گری خودکارآمدی والدینی در رابطه بین تنظیم هیجانی و ناگویی هیجانی با ارتباط والد-کودک در مادران مجرد [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 70-57]
  • امام جمعه، محمدرضا پیش‌بینی خوش‌بینی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانش‌آموزان دختر بر اساس ابعاد برنامه درسی پنهان [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 34-44]
  • ایمانی، صدف نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 65-76]

ب

  • باقریان، شعبانعلی اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه‌کاری دانش‌آموزان با اختلال‌یادگیری ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 43-53]
  • باهنر، فهیمه طراحی مدل مفهومی برای تبیین روابط درمانی بین نوجوانان و درمانگران‌ ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 71-93]

پ

  • پورخیابی، محدثه اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر اینترنت بر علائم کودکان دختر دارای نشانه‌های اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 31-20]

ح

  • حیاتی گرجان، مهدی مقایسه خودناتوان سازی تحصیلی، درد ذهنی و دوجین کثیف در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 21-33]
  • حاجلو، نادر مقایسه خودناتوان سازی تحصیلی، درد ذهنی و دوجین کثیف در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 21-33]
  • حسین پور، نجمه تاثیر آموزش والدین مبتنی بر رویکرد آدلر درایکورس بر کنترل توانمندی های شناختی در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی شهرستان زاهدان [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 42-32]
  • حمیدی پور، رحیم همسنجی خودپنداره تحصیلی و هیجان تحصیلی دانش‌آموزان خانواده‌های طلاق و منسجم در دوره پساکرونا [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 45-56]

خ

  • خانزاده، مصطفی اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر کاهش خشم مادران و مشکلات رفتاری کودکان آن‌ها [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 6-20]

ر

  • رنجبر، جمیله اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه‌کاری دانش‌آموزان با اختلال‌یادگیری ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 43-53]
  • رنجبر، محمدجواد اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه‌کاری دانش‌آموزان با اختلال‌یادگیری ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 43-53]

س

  • سرافراز، مهدی رضا اثربخشی آموزش الگوهای هیجانی چهره بر کاهش خشم کودکان با اختلال بی‌نظمی خلق اخلالگر [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 54-64]

ش

  • شاهمرادی، سمیه طراحی مدل مفهومی برای تبیین روابط درمانی بین نوجوانان و درمانگران‌ ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 71-93]
  • شیبانی فر، رضا همسنجی خودپنداره تحصیلی و هیجان تحصیلی دانش‌آموزان خانواده‌های طلاق و منسجم در دوره پساکرونا [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 45-56]
  • شیرپور، احسان نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 65-76]
  • شیرپور، یاسر نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 65-76]
  • شهبازی، زهرا پیش‌بینی خوش‌بینی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانش‌آموزان دختر بر اساس ابعاد برنامه درسی پنهان [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 34-44]

ع

  • عابد، نازنین بررسی نقش میانجی‌گری خودکارآمدی والدینی در رابطه بین تنظیم هیجانی و ناگویی هیجانی با ارتباط والد-کودک در مادران مجرد [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 70-57]
  • عباس یزدیان، فرناز طراحی مدل مفهومی برای تبیین روابط درمانی بین نوجوانان و درمانگران‌ ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 71-93]
  • عصاره، علیرضا پیش‌بینی خوش‌بینی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانش‌آموزان دختر بر اساس ابعاد برنامه درسی پنهان [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 34-44]

غ

  • غلامی، فاطمه اثربخشی آموزش الگوهای هیجانی چهره بر کاهش خشم کودکان با اختلال بی‌نظمی خلق اخلالگر [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 54-64]

ک

  • کافی، موسی اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر اینترنت بر علائم کودکان دختر دارای نشانه‌های اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 31-20]
  • کریمی، ایمان همسنجی خودپنداره تحصیلی و هیجان تحصیلی دانش‌آموزان خانواده‌های طلاق و منسجم در دوره پساکرونا [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 45-56]

م

  • میکائیلی، نیلوفر مقایسه خودناتوان سازی تحصیلی، درد ذهنی و دوجین کثیف در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 21-33]
  • ملایی امجز، فرهاد تاثیر آموزش والدین مبتنی بر رویکرد آدلر درایکورس بر کنترل توانمندی های شناختی در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی شهرستان زاهدان [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 42-32]

و

  • ویسی، سعید نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 65-76]

ه

  • هاشمی، سهیل همسنجی خودپنداره تحصیلی و هیجان تحصیلی دانش‌آموزان خانواده‌های طلاق و منسجم در دوره پساکرونا [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 45-56]

ی

  • یازرلو، محمدتقی اثربخشی آموزش الگوهای هیجانی چهره بر کاهش خشم کودکان با اختلال بی‌نظمی خلق اخلالگر [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 54-64]