آ
-
آخوندی، آتوسا
اثربخشی ذهن آگاهی ویژه کودکان بر بهزیستی روانشناختی و شفقت نسبت به خود در کودکان دارای ناتوانیهای یادگیری ویژه [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 19-6]
-
آقابابایی، نرگس
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر کاهش خشم مادران و مشکلات رفتاری کودکان آنها [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 6-20]
-
آقاجانی، سیف الله
مقایسه خودناتوان سازی تحصیلی، درد ذهنی و دوجین کثیف در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 21-33]
-
آقامحمدی، سمیه
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر کاهش خشم مادران و مشکلات رفتاری کودکان آنها [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 6-20]
ا
-
ابوالقاسمی، عباس
اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر اینترنت بر علائم کودکان دختر دارای نشانههای اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 31-20]
-
اسمعیلی، سروش
اثربخشی آموزش الگوهای هیجانی چهره بر کاهش خشم کودکان با اختلال بینظمی خلق اخلالگر [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 54-64]
-
اقارب پرست، زینب
بررسی نقش میانجیگری خودکارآمدی والدینی در رابطه بین تنظیم هیجانی و ناگویی هیجانی با ارتباط والد-کودک در مادران مجرد [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 70-57]
-
امام جمعه، محمدرضا
پیشبینی خوشبینی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان دختر بر اساس ابعاد برنامه درسی پنهان [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 34-44]
-
ایمانی، صدف
نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 65-76]
ب
-
باقریان، شعبانعلی
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظهکاری دانشآموزان با اختلالیادگیری ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 43-53]
-
باهنر، فهیمه
طراحی مدل مفهومی برای تبیین روابط درمانی بین نوجوانان و درمانگران ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 71-93]
پ
-
پورخیابی، محدثه
اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر اینترنت بر علائم کودکان دختر دارای نشانههای اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 31-20]
ح
-
حیاتی گرجان، مهدی
مقایسه خودناتوان سازی تحصیلی، درد ذهنی و دوجین کثیف در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 21-33]
-
حاجلو، نادر
مقایسه خودناتوان سازی تحصیلی، درد ذهنی و دوجین کثیف در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 21-33]
-
حسین پور، نجمه
تاثیر آموزش والدین مبتنی بر رویکرد آدلر درایکورس بر کنترل توانمندی های شناختی در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی شهرستان زاهدان [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 42-32]
-
حمیدی پور، رحیم
همسنجی خودپنداره تحصیلی و هیجان تحصیلی دانشآموزان خانوادههای طلاق و منسجم در دوره پساکرونا [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 45-56]
خ
-
خانزاده، مصطفی
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر کاهش خشم مادران و مشکلات رفتاری کودکان آنها [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 6-20]
ر
-
رنجبر، جمیله
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظهکاری دانشآموزان با اختلالیادگیری ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 43-53]
-
رنجبر، محمدجواد
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظهکاری دانشآموزان با اختلالیادگیری ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 43-53]
س
-
سرافراز، مهدی رضا
اثربخشی آموزش الگوهای هیجانی چهره بر کاهش خشم کودکان با اختلال بینظمی خلق اخلالگر [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 54-64]
ش
-
شاهمرادی، سمیه
طراحی مدل مفهومی برای تبیین روابط درمانی بین نوجوانان و درمانگران ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 71-93]
-
شیبانی فر، رضا
همسنجی خودپنداره تحصیلی و هیجان تحصیلی دانشآموزان خانوادههای طلاق و منسجم در دوره پساکرونا [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 45-56]
-
شیرپور، احسان
نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 65-76]
-
شیرپور، یاسر
نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 65-76]
-
شهبازی، زهرا
پیشبینی خوشبینی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان دختر بر اساس ابعاد برنامه درسی پنهان [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 34-44]
ع
-
عابد، نازنین
بررسی نقش میانجیگری خودکارآمدی والدینی در رابطه بین تنظیم هیجانی و ناگویی هیجانی با ارتباط والد-کودک در مادران مجرد [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 70-57]
-
عباس یزدیان، فرناز
طراحی مدل مفهومی برای تبیین روابط درمانی بین نوجوانان و درمانگران ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 71-93]
-
عصاره، علیرضا
پیشبینی خوشبینی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان دختر بر اساس ابعاد برنامه درسی پنهان [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 34-44]
غ
-
غلامی، فاطمه
اثربخشی آموزش الگوهای هیجانی چهره بر کاهش خشم کودکان با اختلال بینظمی خلق اخلالگر [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 54-64]
ک
-
کافی، موسی
اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر اینترنت بر علائم کودکان دختر دارای نشانههای اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 31-20]
-
کریمی، ایمان
همسنجی خودپنداره تحصیلی و هیجان تحصیلی دانشآموزان خانوادههای طلاق و منسجم در دوره پساکرونا [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 45-56]
م
-
میکائیلی، نیلوفر
مقایسه خودناتوان سازی تحصیلی، درد ذهنی و دوجین کثیف در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 21-33]
-
ملایی امجز، فرهاد
تاثیر آموزش والدین مبتنی بر رویکرد آدلر درایکورس بر کنترل توانمندی های شناختی در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی شهرستان زاهدان [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 42-32]
و
-
ویسی، سعید
نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 65-76]
ه
-
هاشمی، سهیل
همسنجی خودپنداره تحصیلی و هیجان تحصیلی دانشآموزان خانوادههای طلاق و منسجم در دوره پساکرونا [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 45-56]
ی
-
یازرلو، محمدتقی
اثربخشی آموزش الگوهای هیجانی چهره بر کاهش خشم کودکان با اختلال بینظمی خلق اخلالگر [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 54-64]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد