آ
-
آموزش کارکردهای اجرایی
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظهکاری دانشآموزان با اختلالیادگیری ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 43-53]
-
آموزش والدین
تاثیر آموزش والدین مبتنی بر رویکرد آدلر درایکورس بر کنترل توانمندی های شناختی در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی شهرستان زاهدان [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 42-32]
ا
-
اختلال یادگیری ریاضی
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظهکاری دانشآموزان با اختلالیادگیری ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 43-53]
-
اختلال بینظمی خلق اخلالگر
اثربخشی آموزش الگوهای هیجانی چهره بر کاهش خشم کودکان با اختلال بینظمی خلق اخلالگر [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 54-64]
-
اختلال نقص توجه بیش فعالی
تاثیر آموزش والدین مبتنی بر رویکرد آدلر درایکورس بر کنترل توانمندی های شناختی در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی شهرستان زاهدان [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 42-32]
-
اختلال وسواس فکری – عملی
اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر اینترنت بر علائم کودکان دختر دارای نشانههای اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 31-20]
-
اشتیاق به مدرسه
پیشبینی خوشبینی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان دختر بر اساس ابعاد برنامه درسی پنهان [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 34-44]
-
الگوهای هیجانی چهره
اثربخشی آموزش الگوهای هیجانی چهره بر کاهش خشم کودکان با اختلال بینظمی خلق اخلالگر [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 54-64]
ب
-
برنامه درسی پنهان
پیشبینی خوشبینی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان دختر بر اساس ابعاد برنامه درسی پنهان [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 34-44]
-
بهزیستی روانشناختی
اثربخشی ذهن آگاهی ویژه کودکان بر بهزیستی روانشناختی و شفقت نسبت به خود در کودکان دارای ناتوانیهای یادگیری ویژه [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 19-6]
پ
-
پرخاشگری
نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 65-76]
-
پساکرونا
همسنجی خودپنداره تحصیلی و هیجان تحصیلی دانشآموزان خانوادههای طلاق و منسجم در دوره پساکرونا [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 45-56]
ت
-
تحمل پریشانی
نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 65-76]
-
تنظیم هیجانی
بررسی نقش میانجیگری خودکارآمدی والدینی در رابطه بین تنظیم هیجانی و ناگویی هیجانی با ارتباط والد-کودک در مادران مجرد [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 70-57]
-
توانمندیهای شناختی
تاثیر آموزش والدین مبتنی بر رویکرد آدلر درایکورس بر کنترل توانمندی های شناختی در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی شهرستان زاهدان [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 42-32]
ح
-
حافظه کاری
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظهکاری دانشآموزان با اختلالیادگیری ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 43-53]
خ
-
خانوادههای طلاق
همسنجی خودپنداره تحصیلی و هیجان تحصیلی دانشآموزان خانوادههای طلاق و منسجم در دوره پساکرونا [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 45-56]
-
خشم
اثربخشی آموزش الگوهای هیجانی چهره بر کاهش خشم کودکان با اختلال بینظمی خلق اخلالگر [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 54-64]
-
خشم مادران
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر کاهش خشم مادران و مشکلات رفتاری کودکان آنها [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 6-20]
-
خودپنداره تحصیلی
همسنجی خودپنداره تحصیلی و هیجان تحصیلی دانشآموزان خانوادههای طلاق و منسجم در دوره پساکرونا [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 45-56]
-
خودکارآمدی والدین
بررسی نقش میانجیگری خودکارآمدی والدینی در رابطه بین تنظیم هیجانی و ناگویی هیجانی با ارتباط والد-کودک در مادران مجرد [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 70-57]
-
خودناتوانسازی تحصیلی
مقایسه خودناتوان سازی تحصیلی، درد ذهنی و دوجین کثیف در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 21-33]
-
خوش بینی تحصیلی
پیشبینی خوشبینی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان دختر بر اساس ابعاد برنامه درسی پنهان [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 34-44]
د
-
دانش آموزان
همسنجی خودپنداره تحصیلی و هیجان تحصیلی دانشآموزان خانوادههای طلاق و منسجم در دوره پساکرونا [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 45-56]
-
دانشآموزان تیزهوش
مقایسه خودناتوان سازی تحصیلی، درد ذهنی و دوجین کثیف در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 21-33]
-
دانشآموزان عادی
مقایسه خودناتوان سازی تحصیلی، درد ذهنی و دوجین کثیف در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 21-33]
-
درد ذهنی
مقایسه خودناتوان سازی تحصیلی، درد ذهنی و دوجین کثیف در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 21-33]
-
درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر اینترنت
اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر اینترنت بر علائم کودکان دختر دارای نشانههای اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 31-20]
-
درمانگر
طراحی مدل مفهومی برای تبیین روابط درمانی بین نوجوانان و درمانگران ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 71-93]
-
درمان متمرکز بر شفقت
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر کاهش خشم مادران و مشکلات رفتاری کودکان آنها [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 6-20]
-
دشواری در تنظیم هیجان
نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 65-76]
-
دوجین کثیف
مقایسه خودناتوان سازی تحصیلی، درد ذهنی و دوجین کثیف در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 21-33]
ذ
-
ذهنآگاهی ویژه کودکان
اثربخشی ذهن آگاهی ویژه کودکان بر بهزیستی روانشناختی و شفقت نسبت به خود در کودکان دارای ناتوانیهای یادگیری ویژه [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 19-6]
ر
-
رفتارهای وندالیستی
نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 65-76]
-
روابط درمانی
طراحی مدل مفهومی برای تبیین روابط درمانی بین نوجوانان و درمانگران ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 71-93]
-
رویکرد آدلر درایکورس
تاثیر آموزش والدین مبتنی بر رویکرد آدلر درایکورس بر کنترل توانمندی های شناختی در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی شهرستان زاهدان [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 42-32]
ش
-
شفقت خود
اثربخشی ذهن آگاهی ویژه کودکان بر بهزیستی روانشناختی و شفقت نسبت به خود در کودکان دارای ناتوانیهای یادگیری ویژه [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 19-6]
م
-
مادران مجرد
بررسی نقش میانجیگری خودکارآمدی والدینی در رابطه بین تنظیم هیجانی و ناگویی هیجانی با ارتباط والد-کودک در مادران مجرد [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 70-57]
-
مشکلات رفتاری کودک
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر کاهش خشم مادران و مشکلات رفتاری کودکان آنها [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 6-20]
ن
-
ناتوانیهای یادگیری ویژه
اثربخشی ذهن آگاهی ویژه کودکان بر بهزیستی روانشناختی و شفقت نسبت به خود در کودکان دارای ناتوانیهای یادگیری ویژه [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 19-6]
-
ناگویی هیجانی
بررسی نقش میانجیگری خودکارآمدی والدینی در رابطه بین تنظیم هیجانی و ناگویی هیجانی با ارتباط والد-کودک در مادران مجرد [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 70-57]
-
نظریه داده بنیاد
طراحی مدل مفهومی برای تبیین روابط درمانی بین نوجوانان و درمانگران ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 71-93]
-
نوجوانان
طراحی مدل مفهومی برای تبیین روابط درمانی بین نوجوانان و درمانگران ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 71-93]
و
-
وسواس کودکان
اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر اینترنت بر علائم کودکان دختر دارای نشانههای اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 31-20]
ه
-
هیجان تحصیلی
همسنجی خودپنداره تحصیلی و هیجان تحصیلی دانشآموزان خانوادههای طلاق و منسجم در دوره پساکرونا [دوره 1، شماره 2، 1403، صفحه 45-56]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد