آ
-
آریانی قیزقاپان، ابراهیم
تدوین الگویِ عِلّی تحلیل رفتگی تحصیلی دانش آموزان در دورههای یادگیری الکترونیکی دوران کووید 19 بر اساس کیفیت خدمات آموزشی با میانجیگری روحیهی پژوهشی [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 20-6]
-
آسال، رقیه
تدوین الگویِ عِلّی تحلیل رفتگی تحصیلی دانش آموزان در دورههای یادگیری الکترونیکی دوران کووید 19 بر اساس کیفیت خدمات آموزشی با میانجیگری روحیهی پژوهشی [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 20-6]
ا
-
ابوئی مهریزی، سجاد
اثربخشی بسته افزایش مهارتپیشان بر ارتقایسازگاریاجتماعی در کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 40-31]
-
ارجمندی، نادیه
بررسی نقش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با سرسختی روانشناختی و شاد زیستی در دانشآموزان [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 30-18]
ب
-
بابایی مطلق، فاطمه
مقایسه اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر ذهنآگاهی با فرزندپروری مبتنی بر نظریه انتخاب پریشانی روانشناختی در مادران دارای کودک مبتلاء به اختلال لجبازی- نافرمانی مقابلهای [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 36-21]
پ
-
پردل، هادی
اثر بخشی آموزش مهارت خود کنترلی مبتنی بر مدرسه بر افزایش مسئولیت پذیری و نشاط اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 48-37]
-
پرهیزکار، سروش
مقایسه ویژگیهای صوتی و شخصیتی در نوجوانان مبتلا به اختلالهای صوت گفتار و ارتباط عملی اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 62-49]
-
پورآقا رودبرده، فاطمه
رابطه سنخهای شبانهروزی، توانمندی خود و حس انسجام با اعتیاد به اینترنت در نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 17-6]
ت
-
تنها، زهرا
مقایسه اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر ذهنآگاهی با فرزندپروری مبتنی بر نظریه انتخاب پریشانی روانشناختی در مادران دارای کودک مبتلاء به اختلال لجبازی- نافرمانی مقابلهای [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 36-21]
ج
-
جباری مقدم، سحر
پیشبینی اضطراباجتماعی براساس ترومای دورانکودکی بانقش میانجی ناگوییهیجان در نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 51-41]
ح
-
حسینی راد، سمیرا
پیشبینی افسردگی بر اساس نشخوار فکری مشترک با نقش میانجی شایستگی هیجانی-اجتماعی در نوجوانان [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 75-63]
-
حسینی سهی، مینو سادات
اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر ذهنآگاهی بر کیفیت رابطه والد-کودک در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص با اسپسیفایر ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 64-52]
-
حقیقی نژاد، فاطمه
بررسی نقش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با سرسختی روانشناختی و شاد زیستی در دانشآموزان [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 30-18]
خ
-
خسروی، راضیه
بررسی نقش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با سرسختی روانشناختی و شاد زیستی در دانشآموزان [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 30-18]
د
-
دبیری، سولماز
پیشبینی اضطراباجتماعی براساس ترومای دورانکودکی بانقش میانجی ناگوییهیجان در نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 51-41]
ر
-
رنجبر، سروش
اثربخشی بسته افزایش مهارتپیشان بر ارتقایسازگاریاجتماعی در کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 40-31]
ز
-
زارع داویجانی، علیرضا
پیشبینی اضطراباجتماعی براساس ترومای دورانکودکی بانقش میانجی ناگوییهیجان در نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 51-41]
س
-
سالاری، سوما
تدوین الگویِ عِلّی تحلیل رفتگی تحصیلی دانش آموزان در دورههای یادگیری الکترونیکی دوران کووید 19 بر اساس کیفیت خدمات آموزشی با میانجیگری روحیهی پژوهشی [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 20-6]
-
سپهوندی، محمدعلی
بررسی رابطه عدم تحمل بلاتکلیفی با خودجرحی غیرخودکشیگرا در دختران نوجوان [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 72-65]
ش
-
شاکری، رسول
نقش جو عاطفی خانواده و عدم تحمل بلاتکلیفی در پیشبینی اضطراب کرونا دانش آموزان پسر مقطع اول متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 89-76]
ص
-
صادقی، مسعود
بررسی رابطه عدم تحمل بلاتکلیفی با خودجرحی غیرخودکشیگرا در دختران نوجوان [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 72-65]
ف
-
فخری، پروین
پیشبینی اضطراباجتماعی براساس ترومای دورانکودکی بانقش میانجی ناگوییهیجان در نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 51-41]
ق
-
قاسمی، مریم
اثربخشی بسته افزایش مهارتپیشان بر ارتقایسازگاریاجتماعی در کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 40-31]
ک
-
کاظمی پور، محمد حسین
اثر بخشی آموزش مهارت خود کنترلی مبتنی بر مدرسه بر افزایش مسئولیت پذیری و نشاط اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 48-37]
-
کافی، موسی
مقایسه ویژگیهای صوتی و شخصیتی در نوجوانان مبتلا به اختلالهای صوت گفتار و ارتباط عملی اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 62-49]
ل
-
لیاقتمند، مریم
بررسی رابطه عدم تحمل بلاتکلیفی با خودجرحی غیرخودکشیگرا در دختران نوجوان [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 72-65]
م
-
مجرد ابرقویی، وجیهه
تدوین الگویِ عِلّی تحلیل رفتگی تحصیلی دانش آموزان در دورههای یادگیری الکترونیکی دوران کووید 19 بر اساس کیفیت خدمات آموزشی با میانجیگری روحیهی پژوهشی [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 20-6]
-
ملارضا، زینب
پیشبینی اضطراباجتماعی براساس ترومای دورانکودکی بانقش میانجی ناگوییهیجان در نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 51-41]
-
موسوی، علی محمد
مقایسه ویژگیهای صوتی و شخصیتی در نوجوانان مبتلا به اختلالهای صوت گفتار و ارتباط عملی اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 62-49]
-
مومنی، محمد مهدی
اثر بخشی آموزش مهارت خود کنترلی مبتنی بر مدرسه بر افزایش مسئولیت پذیری و نشاط اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 48-37]
ن
-
نظری کویشاهی، مینا
رابطه سنخهای شبانهروزی، توانمندی خود و حس انسجام با اعتیاد به اینترنت در نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 17-6]
-
نعمتی، کیوان
نقش جو عاطفی خانواده و عدم تحمل بلاتکلیفی در پیشبینی اضطراب کرونا دانش آموزان پسر مقطع اول متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 89-76]
و
-
وهابی مشهور، هانیه
رابطه سنخهای شبانهروزی، توانمندی خود و حس انسجام با اعتیاد به اینترنت در نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 17-6]
ه
-
هامون گرد، علیرضا
اثر بخشی آموزش مهارت خود کنترلی مبتنی بر مدرسه بر افزایش مسئولیت پذیری و نشاط اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 48-37]
ی
-
یاسائی سکه، معصومه
نقش جو عاطفی خانواده و عدم تحمل بلاتکلیفی در پیشبینی اضطراب کرونا دانش آموزان پسر مقطع اول متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 89-76]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد