نمایه نویسندگان

آ

  • آریانی قیزقاپان، ابراهیم تدوین الگویِ عِلّی تحلیل رفتگی تحصیلی دانش آموزان در دوره‌های یادگیری الکترونیکی دوران کووید 19 بر اساس کیفیت خدمات آموزشی با میانجی‌گری روحیه‌ی پژوهشی [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 20-6]
  • آسال، رقیه تدوین الگویِ عِلّی تحلیل رفتگی تحصیلی دانش آموزان در دوره‌های یادگیری الکترونیکی دوران کووید 19 بر اساس کیفیت خدمات آموزشی با میانجی‌گری روحیه‌ی پژوهشی [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 20-6]

ا

  • ابوئی مهریزی، سجاد اثربخشی بسته افزایش مهارت‌پیشان بر ارتقای‌سازگاری‌اجتماعی در کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 40-31]
  • ارجمندی، نادیه بررسی نقش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با سرسختی روان‌شناختی و شاد زیستی در دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 30-18]

ب

  • بابایی مطلق، فاطمه مقایسه اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر ذهن‌آگاهی با فرزندپروری مبتنی بر نظریه انتخاب پریشانی روان‌شناختی در مادران دارای کودک مبتلاء به اختلال لجبازی- نافرمانی مقابله‌ای [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 36-21]

پ

  • پردل، هادی اثر بخشی آموزش مهارت خود کنترلی مبتنی بر مدرسه بر افزایش مسئولیت پذیری و نشاط اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 48-37]
  • پرهیزکار، سروش مقایسه ویژگی‌های صوتی و شخصیتی در نوجوانان مبتلا به اختلال‌های صوت گفتار و ارتباط عملی اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 62-49]
  • پورآقا رودبرده، فاطمه رابطه سنخ‌های شبانه‌روزی، توانمندی خود و حس انسجام با اعتیاد به اینترنت در نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 17-6]

ت

  • تنها، زهرا مقایسه اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر ذهن‌آگاهی با فرزندپروری مبتنی بر نظریه انتخاب پریشانی روان‌شناختی در مادران دارای کودک مبتلاء به اختلال لجبازی- نافرمانی مقابله‌ای [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 36-21]

ج

  • جباری مقدم، سحر پیش‌بینی اضطراب‌اجتماعی براساس ترومای دوران‌کودکی بانقش میانجی ناگویی‌هیجان در نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 51-41]

ح

  • حسینی راد، سمیرا پیش‌بینی افسردگی بر اساس نشخوار فکری مشترک با نقش میانجی شایستگی هیجانی-اجتماعی در نوجوانان [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 75-63]
  • حسینی سهی، مینو سادات اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کیفیت رابطه والد-کودک در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص با اسپسیفایر ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 64-52]
  • حقیقی نژاد، فاطمه بررسی نقش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با سرسختی روان‌شناختی و شاد زیستی در دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 30-18]

خ

  • خسروی، راضیه بررسی نقش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با سرسختی روان‌شناختی و شاد زیستی در دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 30-18]

د

  • دبیری، سولماز پیش‌بینی اضطراب‌اجتماعی براساس ترومای دوران‌کودکی بانقش میانجی ناگویی‌هیجان در نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 51-41]

ر

  • رنجبر، سروش اثربخشی بسته افزایش مهارت‌پیشان بر ارتقای‌سازگاری‌اجتماعی در کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 40-31]

ز

  • زارع داویجانی، علیرضا پیش‌بینی اضطراب‌اجتماعی براساس ترومای دوران‌کودکی بانقش میانجی ناگویی‌هیجان در نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 51-41]

س

  • سالاری، سوما تدوین الگویِ عِلّی تحلیل رفتگی تحصیلی دانش آموزان در دوره‌های یادگیری الکترونیکی دوران کووید 19 بر اساس کیفیت خدمات آموزشی با میانجی‌گری روحیه‌ی پژوهشی [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 20-6]
  • سپهوندی، محمدعلی بررسی رابطه عدم تحمل بلاتکلیفی با خودجرحی غیرخودکشی‌گرا در دختران نوجوان [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 72-65]

ش

  • شاکری، رسول نقش جو عاطفی خانواده و عدم تحمل بلاتکلیفی در پیش‌بینی اضطراب کرونا دانش آموزان پسر مقطع اول متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 89-76]

ص

  • صادقی، مسعود بررسی رابطه عدم تحمل بلاتکلیفی با خودجرحی غیرخودکشی‌گرا در دختران نوجوان [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 72-65]

ف

  • فخری، پروین پیش‌بینی اضطراب‌اجتماعی براساس ترومای دوران‌کودکی بانقش میانجی ناگویی‌هیجان در نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 51-41]

ق

  • قاسمی، مریم اثربخشی بسته افزایش مهارت‌پیشان بر ارتقای‌سازگاری‌اجتماعی در کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 40-31]

ک

  • کاظمی پور، محمد حسین اثر بخشی آموزش مهارت خود کنترلی مبتنی بر مدرسه بر افزایش مسئولیت پذیری و نشاط اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 48-37]
  • کافی، موسی مقایسه ویژگی‌های صوتی و شخصیتی در نوجوانان مبتلا به اختلال‌های صوت گفتار و ارتباط عملی اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 62-49]

ل

  • لیاقتمند، مریم بررسی رابطه عدم تحمل بلاتکلیفی با خودجرحی غیرخودکشی‌گرا در دختران نوجوان [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 72-65]

م

  • مجرد ابرقویی، وجیهه تدوین الگویِ عِلّی تحلیل رفتگی تحصیلی دانش آموزان در دوره‌های یادگیری الکترونیکی دوران کووید 19 بر اساس کیفیت خدمات آموزشی با میانجی‌گری روحیه‌ی پژوهشی [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 20-6]
  • ملارضا، زینب پیش‌بینی اضطراب‌اجتماعی براساس ترومای دوران‌کودکی بانقش میانجی ناگویی‌هیجان در نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 51-41]
  • موسوی، علی محمد مقایسه ویژگی‌های صوتی و شخصیتی در نوجوانان مبتلا به اختلال‌های صوت گفتار و ارتباط عملی اجتماعی [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 62-49]
  • مومنی، محمد مهدی اثر بخشی آموزش مهارت خود کنترلی مبتنی بر مدرسه بر افزایش مسئولیت پذیری و نشاط اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 48-37]

ن

  • نظری کویشاهی، مینا رابطه سنخ‌های شبانه‌روزی، توانمندی خود و حس انسجام با اعتیاد به اینترنت در نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 17-6]
  • نعمتی، کیوان نقش جو عاطفی خانواده و عدم تحمل بلاتکلیفی در پیش‌بینی اضطراب کرونا دانش آموزان پسر مقطع اول متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 89-76]

و

  • وهابی مشهور، هانیه رابطه سنخ‌های شبانه‌روزی، توانمندی خود و حس انسجام با اعتیاد به اینترنت در نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1404، صفحه 17-6]

ه

  • هامون گرد، علیرضا اثر بخشی آموزش مهارت خود کنترلی مبتنی بر مدرسه بر افزایش مسئولیت پذیری و نشاط اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 48-37]

ی

  • یاسائی سکه، معصومه نقش جو عاطفی خانواده و عدم تحمل بلاتکلیفی در پیش‌بینی اضطراب کرونا دانش آموزان پسر مقطع اول متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1404، صفحه 89-76]